Ulubiony cytat (motto?)


My brother has the brain of a scientist or a philosopher,
yet he elects to be a detective: what might we deduce about his heart?
- Mycroft Holmes

sobota, 21 czerwca 2014

"The world needs to know!", czyli "Piąta władza"

Nigdy nie lubiłem Wikileaks. Anarchistyczna idea polegająca na tym, iż ludzie powinni wiedzieć o wszystkim, nieważne jakim kosztem jest mi wybitnie nie w smak. Lubię maski, cenię dyplomacje, dlatego pomysł by ją wysadzać od środka przeciekami, ujawnionymi depeszami jest, moim zdaniem, głupi. Benedict (Boże jak ja uwielbiam tego aktora) gra bardzo, bardzo dobrze, ale moim zdaniem show kradnie Daniel Bruhl (wybaczcie brak umlautu, to dopiero zabawne, że mając niemiecką klawiaturę nie chce mi się grzebać w ustawieniach i go szukać albo użyć ctrl+c i zgarnąć go od wujka google. Zrobiłbym to szybciej niż trwa zapisanie tej bzdurnej myśli).
O czym jest film? Opowiada historię Wikileaks od początku aż do circa 2013 roku, nie wiem na ile jest to opowieść zmanipulowana, ale mi wydawała się całkiem obiektywna.
A jakie jest Wasze zdanie na temat Wikileaks? Słyszeliście, wgłębialiście się w temat? Czy tylko znacie z nazwy?

"Piąta władza"
gatunek: Biograficzny, Dramat
produkcja: Belgia, USA, Wielka Brytania
premiera: 25 października 2013 (Polska) 5 września 2013 (świat)
reżyseria: Bill Condon
scenariusz: Josh Singer



Film dostaje ode mnie 7/10, co u mnie jest dość niską notą.

1 komentarz:

  1. dzięki za pozostawienie komentarza i odwiedziny na moim blogu. Fakt jesteśmy z tego samego rocznika. Bardzo mi przypadły do gustu Twoje posty" kreatywne marnowanie czasu" pozdrawiam moja-zwykla-codziennosc

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...