Ulubiony cytat (motto?)


My brother has the brain of a scientist or a philosopher,
yet he elects to be a detective: what might we deduce about his heart?
- Mycroft Holmes

wtorek, 17 czerwca 2014

Kreatywne marnowanie czasu: Poker

Pozostając jeszcze w kręgach gier karcianych... W pokera nauczył mnie grać mój tata, gdy byłem kilku letnim szkrabem. Oczywiście był to wariant pokera "pięciokartowego dobieranego", ale i tak zabawa była przednia! Pamiętam te niezliczone godziny spędzone na wgapianiu się w parę kart, które miałem na ręku. Później przyszło gimnazjum i szkoła średnia i przestałem grać. Renesans pokera w moim życiu przypadł na 2011 i 2012 rok, kiedy to byłem na studiach. Rżnęliśmy w pokera jakby świat miał się zaraz skończyć. Oczywiście już nie w pięciokartowego, ale w Texas Hold'ema. Graliśmy oczywiście na eee... zapałki. Do dziś lubię grać w pokera z tym, że nie mam tyle czasu co zwykle, więc rzadko się zdarza, żebym w niego zagrał (przynajmniej ostatnio).
Zasad jak zawsze nie będę opisywał, od czego jest internet, czyż nie?
Zachęcam do komentowania, like'owania itd. . A Wy jakie mieliście doświadczenia z pokerem? Grywaliście? Gracie?

Podsumowanie:
Nazwa gry: Poker, wariant Texas Hold'em
Grywalna ilość graczy: +3
Minimalny wiek graczy: +10
Średni czas gry: 2-3 godziny
Koszt rozpoczęcia zabawy: Talia kart + kartka + długopis (grosze)
OPCJONALNIE: Żetony do pokera (30-40 zł), tasowarka do kart (30 zł)

2 komentarze:

  1. Ogólnie to nie zależy mi na statystyce, komentarzach. Nie chcę być sławna, tylko... chcę by ktoś czytał moje wypociny i bym ja wiedziała, że ktoś jest ze mną, wspiera mnie w moim problemach. A i dziękuję za zostawienie komentarza, odwdzięczam się tym samym, bo gdybym odpisała u siebie na blogu, pewnie kolejnej odp bym się nie doczekała;-) Przynajmniej tak się domyślam, jak było wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecuje regularnie zaglądać na Twojego bloga! :)
      Mam tylko jeden problem, mianowicie gmail wrzuca mi powiadomienia o otrzymanych komentarzach bądź o odpowiedziach na moje komentarze w zakładkę "społeczności" do której nigdy nie zaglądam, stąd bardzo często się zdarza, że orientuje się po długim czasie, że gdzieś komentarz był napisany.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...