Ulubiony cytat (motto?)


My brother has the brain of a scientist or a philosopher,
yet he elects to be a detective: what might we deduce about his heart?
- Mycroft Holmes

piątek, 27 czerwca 2014

"Przyszło mi do głowy, żeby nie pić w ogóle"... czyli ekranizacja "Pod Mocnym Aniołem"


Tak jak zapowiedziałem, po przeczytaniu książki, obejrzałem  ekranizację książki "Pod Mocnym Aniołem".
I muszę przyznać, że jest bardzo, bardzo dobra, zastanawiam się czy nawet nie lepsza od książki? Również czuć pewien chaos i to, że narracja jest bardzo pocięta, jak w pijackim widzie, ale zaliczam to in plus, fabuły de facto nie ma, film opowiada historię pisarza-alkoholika, historię jego upadku i podniesienia się z kolan (ale czy aby na pewno?). Pilch z pewnością bogato korzystał z własnego życia, bo z tego co słyszałem on również za kołnierz nie wylewa. Na filmwebie film oceniłem na 8/10 i uważam, że jest to ocena w pełni zasłużona.
To tyle na dzisiaj, do zobaczenia w następnym wpisie!




1 komentarz:

  1. "Pod Mocnym Aniołem" film dobry książka jeszcze lepsza, odkrywające alkoholowy problem narodu polskiego, oby więcej filmów na takim poziomie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...