Ulubiony cytat (motto?)


My brother has the brain of a scientist or a philosopher,
yet he elects to be a detective: what might we deduce about his heart?
- Mycroft Holmes

poniedziałek, 30 czerwca 2014

Podsumowanie miesiąca: Czerwiec

Nadszedł czas na krótkie podsumowanie czerwca, w którym to ukazały się wpisy na następujące tematy:
Kreatywne marnowanie czasu:
Pisanie listów 
Szachy 
Poker 
Brydż 
RPG

Luźne przemyślenia:
O kobietach...
To znienawidzone uczucie
Chichot czwartej władzy

Skrajne kino:
Najlepszy monolog jaki oglądałem
"Zakochani w Rzymie"
"Mr. Jones"
"Romeo i Julia"
"Piąta władza"
"Paranoja"
"Pod mocnym aniołem"

Lektury Skrajnie Skończonego:
"Bloger"
"Pod Mocnym Aniołem"

Seriale, seriale...:
 "Sherlock"
"Gra o Tron" 

Gry, które musisz zobaczyć:
"Wolf Among Us"
"Heavy Rain"

Skończone testy:
Fujitsu Siemens

Smaki świata:
KroWarzywa na Hożej

Jak widać tempo narzuciłem sobie iście drakońskie i trochę mi się udało napisać w czerwcu. Ale pisanie takich ilości tekstu mi się podoba i nic nie wskazuje na to bym miał zwolnić w najbliższym czasie. Zachęcam do zapoznania się z powyższymi tekstami i zapraszam już w lipcu na kolejne części moich cykli.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...