Ulubiony cytat (motto?)


My brother has the brain of a scientist or a philosopher,
yet he elects to be a detective: what might we deduce about his heart?
- Mycroft Holmes

niedziela, 15 czerwca 2014

Kreatywne marnowanie czasu: Brydż



Pora zacząć nową serię pod tytułem "kreatywne marnowanie czasu". Jako, że zawsze w życiu miałem sporo wolnego czasu, a i na brak funduszy nie narzekałem, to miałem czas spróbować różnych rzeczy, rozwijać różne hobby. W tej serii będę pisał o zainteresowaniach które są obecne lub minione. Brydż jest dla mnie dość nową zabawą, ale dostarcza mi mnóstwo frajdy. Jest to zdecydowanie najtrudniejsza gra w jaką kiedykolwiek grałem. Wymaga nieustannego skupienia, liczenia kart, ale jest warta spędzenia momentu lub dwóch nad jego nauką, by potem móc czerpać z gry przyjemność. Nie będę ukrywał, że idzie mi ciężko skompletowanie regularnie grającej czwórki osób, bo tyle jest potrzebnych do gry i obecnie nie grywam, ale liczę, że od przyszłego roku akademickiego ruszymy z graniem w brydża. Jedna runda trwa circa 15-20 minut, przynajmniej u początkujących, a za takiego się mam. Nie będę tutaj wykładał zasad brydża w końcu internet jest po to by z niego korzystać, po prostu stwierdzę fakt, że w brydża warto grać i gorąco do tego zachęcam! Wkrótce postaram się napisać więcej postów pod etykietką "KMC".

















Podsumowanie:
Nazwa gry: Brydż
Grywalna ilość graczy: 4
Minimalny wiek graczy: +14
Czas gry: Godzina (?)
Koszt rozpoczęcia zabawy: Talia kart + kartka + długopis (grosze)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...