Ulubiony cytat (motto?)


My brother has the brain of a scientist or a philosopher,
yet he elects to be a detective: what might we deduce about his heart?
- Mycroft Holmes

poniedziałek, 16 czerwca 2014

"Mr. Jones"

"Tak bardzo chciałem latać... Ale nie potrafię." Kwintesencja tego filmu, polecił mi go niedawno znajomy i z racji tego, że jest on dla mnie z pewnych względów dość osobisty, bardzo mi się podobał. Mr. Jones opowiada historię romansu chorego na chorobę afektywno-dwubiegunową tytułowego bohatera (w tej roli genialny Richard Gere) ze swoją lekarką ( Lena Olin ). Jeśli jesteście zainteresowani tematyką około medyczną, bądź też chcielibyście poznać istotę choroby afektywnej dwubiegunowej to żadne opracowania naukowe Wam tego lepiej nie przedstawią, żadne publikacje niż to zrobi ten film.
Dołącza on do moich ulubionych na filmwebie i daje mu solidne 9/10.
Zachęcam do komentowania i do zobaczenia w kolejnych wpisach!




1 komentarz:

  1. Swietny film, nie dawno go również oglągałem i jest w moim top 10

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...