Ulubiony cytat (motto?)


My brother has the brain of a scientist or a philosopher,
yet he elects to be a detective: what might we deduce about his heart?
- Mycroft Holmes

niedziela, 31 sierpnia 2014

Wyciskacz łez część druga... "The Walking Dead: Sezon Drugi"

Myślałem, że nie będę już wspominał o tej serii, jednak muszę to zrobić. Właśnie skończyłem grać w The Walking Dead: Season Two i cóż mogę powiedzieć? To była wspaniała przygoda!
Zapraszam do lektury.

Hm... Od czego tu zacząć? Może od tego, że KOCHAM firmę Telltale Games!  Są świetni, robią doskonałe gry, idealnie trafiające w moje potrzeby. Szkoda tylko, że muszą być tłumaczone przez fanów, ale cóż, nie można mieć wszystkiego, nie? Już nie mówię o tym, że poza "The Walking Dead" i "The Wolf Among Us" robią egranizację "Gry o Tron", tak nie przesłyszeliście się, CHOLERNEGO GoTA! Ale po prostu te gry są doskonałe. To jest coś czego szukałem od bardzo, bardzo dawna i co tylko dało mi "Heavy Rain", "Farenheit" i "Beyond: Two Souls". Interaktywne opowieści. Bardziej książki, filmy niż gry komputerowe. Żadnego bezsensownego zabijania, po prostu mroczna, dorosła opowieść. I o ile pierwsza część "TWD" była bardziej, moim zdaniem, dla facetów, bo opowiadała historię czarnoskórego nauczyciela historii, który opiekował się małą dziewczynką, to druga część, moim zdaniem, była bardziej dla płci ładniejszej, gdyż była historią tej dziewczynki. Ciężko było mi się wczuć w Clementine, myślę, że kobietom szło by to duuuużo prościej. Końcówka po prostu wycisnęła ze mnie łzy jak z gąbki, retrospekcja była świetna, ale postaram się już nic nie mówić, żeby nie spojlerować.
Tutaj łapcie trailer:
Moje mini recenzje poprzednich gier, tutaj TWD, a tutaj WAU. Ostatnio stałem się fanem takich post apokaliptycznych klimatów, jeśli chcecie sobie poczytać coś w tym guście, to zapraszam na bloga "Dziennik końca świata" , który ja zachłannie czytam, chociaż nie zawsze komentuje.
No i na zakończenie łapcie, trailer "Gry o Tron":

TO BĘDZIE EPICKIE!

2 komentarze:

  1. Dominika Szatanik1 września 2014 08:14

    Bardzo dziękuję za wspomnienie o moim blogu! :)


    Co do samego posta, kurcze, już drugi raz piszesz o grze TWD i stwierdzam, że chyba będę musiała w końcu się za nią zabrać :) (i to szybko, w listopadzie będzie nowe AC w którym pokładam ogromne nadzieje po klapie poprzedniej odsłony :P)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam, polecam, polecam! :) A wspomnienie o Twoim blogu to, moim zdaniem, czysta formalność, powinienem to zrobić dawno temu...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...