Ulubiony cytat (motto?)


My brother has the brain of a scientist or a philosopher,
yet he elects to be a detective: what might we deduce about his heart?
- Mycroft Holmes

piątek, 27 listopada 2015

"Żydowska mądrość w biznesie"

Jakiś czas temu przeczytałem naprawdę niezłą książkę pod tytułem "Żydowska mądrość w biznesie". "Już sam tytuł brzmi nieco antysemicko!" jak mi ktoś powiedział. Czy rzeczywiście? Przekonajcie się czytając tą krótką recenzje...

Świetna króciutka książeczka rzucająca nieco światła na to dlaczego z Żydów są tak dobrzy sprzedawcy czy biznesmeni.  Napisana lekkim piórem, z masą dobrych, życiowych rad, jak prowadzić biznes by się bogacić, a przy tym nie czuć pustki związanej z posiadaniem pieniędzy i nic poza tym. Urzekły mnie najbardziej fragmenty w których najpierw analizowany był fragment z Starego Testamentu, a później autor przekładał to na przykład z współczesnej historii biznesu.

Obecnie czytam "Sekrety Amerykańskich Milionerów", które są jeszcze lepsze niż "Żydowska Mądrość w Biznesie", myślę, że na początku przyszłego roku skrobnę kilka zdań na temat tej drugiej książki.

Strasznie mi wstyd że ta opinia jest taka krótka, niestety książkę pożyczyłem J. i nie mogę wyciągnąć z niej co smakowitszych cytatów.

Jeśli jednak macie ochotę na więcej moich tekstów, o wyższej niż zwykle jakości to zapraszam Was na moje strony na Today.pl i Film.org.pl, możecie zobaczyć je po prawej stronie, o tutaj:
 Publikuje w każdym z tych miejsc przynajmniej raz w tygodniu, czasem częściej, więc możecie czytać moje opinie trzy razy w tygodniu :) Zapraszam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...