Ulubiony cytat (motto?)


My brother has the brain of a scientist or a philosopher,
yet he elects to be a detective: what might we deduce about his heart?
- Mycroft Holmes

czwartek, 5 listopada 2015

Najciekawsze z Today #8 - W Twój związek wkrada się nuda? Posłuchaj Mangie!



Niedawno podjąłem współpracę z www.today.pl . W związku z tym chciałbym Wam we wtorki i czwartki przedstawiać jeden artykuł, który szczególnie mi się spodobał i myślę, że warto byście na niego zerknęli. Zapraszam do zerknięcia w "czytaj więcej".



Czuję się tak skrępowany, za każdym razem gdy udostępniam tekst Magdy. Nie dlatego, że jestem pruderyjny, czy też że te teksty mnie żenują, ale po prostu mam wrażenie, że dyskryminuje pozostałych redaktorów. (Nie)stety jej teksty są po prostu świetne, idealnie trafiają w mój gust. Łapcie kolejny:
Garść pomysłów na randkę dla Niego i dla Niej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...