Ulubiony cytat (motto?)


My brother has the brain of a scientist or a philosopher,
yet he elects to be a detective: what might we deduce about his heart?
- Mycroft Holmes

niedziela, 21 września 2014

Przeprowadzka!

Pora na odrobinę ekshibicjonizmu! Z pewnością moje wierne czytelniczki i czytelników zastanawiało moje milczenie ostatnim czasy. Dlaczego to zrobiłem? Zapraszam do czytania


Jego powodem było głównie to, że najpierw wyjechałem na tydzień na Mazury, potem musiałem ogarnąć trochę firmę i moje alternatywne źródła dochodu, a wreszcie na koniec dowaliłem sobie przeprowadzką do centrum miasta, co już zupełnie zdusiło moje umiejętności blogowania. Niestety, doba ma tylko 24 godziny. Obiecuje jednak, że teraz już do pisania regularnie wrócę, a ponadto uraczę Was trzema fotkami z mojego nowego miejsca zamieszkania. Na pierwszy zdjęciu, powyżej, biurko, mój karton ze skarbami, maszyna do pisania, tryktrak, figurki, laptop, ksiiiąąąążki, pudełko na figsy i kawałek mojego łóżka.

 Tutaj moja kolejna pasja, czyli planszówki, w ilości hurtowej, przywiozłem wszystkie swoje z rodzinnego siedliszcza.
A tutaj figsy, inny sposób na marnowanie czasów, armia mrocznych elfów, moim zdaniem spokojnie 3000 punktów.
Ach, no i zamierzam wrócić do wyzwania - "Od garkotłuka do kuchmistrza", dziękuję za przepis Dominika, wykorzystam go przy najbliższej okazji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...