Ulubiony cytat (motto?)


My brother has the brain of a scientist or a philosopher,
yet he elects to be a detective: what might we deduce about his heart?
- Mycroft Holmes

czwartek, 1 maja 2014

Słowo wstępne



Witam wszystkich moich obecnych i przyszłych czytelników i czytelniczki. Na tym skromnym blogu zamierzam pisać o spektaklach teatralnych na których byłem. Jako, że nie potrafiłem znaleźć miejsca podobnego do filmweb.pl albo lubimyczytac.pl czy lastfm.pl, tyle, że dotyczącego teatru, postanowiłem takie miejsce stworzyć i ma nim być ten blog. (łapiecie, miejsce w którym można oceniać to co się właśnie widziało i ma się możliwość stworzenia swojej historii obejrzanych filmów/książek/utworów muzycznych). Jest to pewna dziura w rynku, ale nie mam ambicji tworzenia dużego portalu, ot wystarczy mi moje skromne poletko. Pierwsze pytanie jakie możecie zadać to: „jak często będziesz pisał?” Odpowiedź na to brzmi: będę pisał nie mniej niż raz na miesiąc, może czasem częściej. Drugie pytanie to: „Jak będziesz pisał?” Nie ma co ukrywać, że jestem i prawdopodobnie pozostanę dyletantem teatralnym. Ale, ale! Dyletantyzm to nie jest nic złego, z tego co pamiętam... " Diletarre w języku włoskim oznacza rozkoszowanie się czymś, uprawianie czegoś nie zawodowo, ale z wewnętrznej potrzeby, wcale nie niestarannie i byle jak, ale z osobistym zaangażowaniem." Innym słowy nie możecie spodziewać się tutaj niczego profesjonalnego.  Będę pisał z głębi serduszka o tym co widziałem, o tym co sobie pomyślałem po zobaczeniu tego i co poczułem.
Nie czekajmy już więcej! Ruszajmy razem w fascynującą krainę teatru!

Mały dodatek do słowa wstępnego – zdecydowałem, że na blogu pojawiać będą się materiały różne, nie tylko związane z spektaklami teatralnymi. Pierwsza notka jaką mam w planach napisać będzie dotyczyła mojej podróży do Włoch, kolejne jeszcze nie wiem o czym będą, ale zamierzam pisać raz na pięć-sześć dni, tak by było warto mój blog odwiedzać.  Myślę, że tematy się znajdą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...