Ulubiony cytat (motto?)


My brother has the brain of a scientist or a philosopher,
yet he elects to be a detective: what might we deduce about his heart?
- Mycroft Holmes

poniedziałek, 26 maja 2014

Śmierć generała i eurowybory

Pisać o swoim stricte prywatnym życiu raczej nie będę, bo uważam, że to nie uchodzi, ale różne przemyślenia nt. rzeczy bieżących... Dlaczego nie? Generał Jaruzelski nie żyje. Czy to dobrze, czy to źle? Myślę, że większości moich rówieśników, jak i również osób młodszych ode mnie ni to ziębi ni to grzeje. Nie mówię, że jest tak w wypadku osób z mojego otoczenia; muszę Wam wyznać, że żyję w strasznie rozpolitykowanym towarzystwie. Moim zdaniem dobrze, że Jaruzelski gryzie już glebę. Nie sądzę, żeby kiedykolwiek spotkał go proces, niech więc spotka się z sądem bożym. Drugi temat - eurowybory. Poszedłem, zagłosowałem i jestem zadowolony z wyniku KNP i PiS. Prawdę mówiąc dość lekceważę sobie sam pomysł wyborów jako takich, ale chodzić chodzę, gdyż uważam, że tak należy. Ale gdyby miało mnie to naprawdę pociągać, to zrobiłbym to w nieco inny sposób, mianowicie będąc po trzydziestce zebrałbym z 30-50 swoich znajomych, wyjechałbym z nimi na jakąś wieś, a następnie przejął władzę w całej miejscowości i poobsadzał stanowiska "przyjaciółmi królika". Cyniczne, ale moim zdaniem by zadziałało. Coś a'la "Zakazane Imperium" na poziomie mikro. I to tyle na dzisiaj, mam nadzieję, że Wam się podobało no i do zobaczenia w następnym wpisie!
PS. Trenuję krótką formę, ten jak i inne luźne przemyślenia będę starał się zmieścić na 1 kartce papieru.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...