Ulubiony cytat (motto?)


My brother has the brain of a scientist or a philosopher,
yet he elects to be a detective: what might we deduce about his heart?
- Mycroft Holmes

piątek, 30 maja 2014

Paradoxowe przemyślenia

Siedzę sobie właśnie w Paradox Cafe na Anielewicza, 4 godziny do spotkania z grupą planszówkową. Trochę sporo. Uznałem, że spożytkuje ten czas na napisanie jakiegoś wpisu na moim wesołym blogu. Niestety w maju było naprawdę ciężko udać się do teatru i mi się ta sztuka nie udała, ale nic to! W czerwcu pójdę dwa razy. Paradox Cafe. Knajpa którą odkrył przede mną mój przyjaciel W. koło rok temu. On jest tu stałym bywalcem, ale ja też... wsiąkłem. Niepowtarzalny klimat, ciekawi ludzie, przyjazna obsługa i niskie ceny. No po prostu warto tu przychodzić, jeśli jeszcze tu nie byliście - polecam.
Moje obecne życie określiłbym jako umiarkowanie ciekawe, przynajmniej obecnie, ale za to spokojne. To dla mnie bardzo istotne, ten spokój, przewidywalność. Myślę nad tym jak mojego bloga ulepszyć, a także jak lepiej zarządzać swoim czasem, bo mi go wiecznie na wszystko brakuje. Myślę, że już od dwóch lat nie znam takiego uczucia jak nuda. Jest coś w powiedzeniu, że "inteligentny człowiek nigdy się nie nudzi". Taaak to takie głębokie. Muszę jeszcze popisać nieco postów nim zacznę ludzi spraszać na mojego bloga. W każdym razie zachęcam Was do komentowania, lajkowania, share'owania czy co tam innego ludzie w Internetach robią...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...