Ulubiony cytat (motto?)


My brother has the brain of a scientist or a philosopher,
yet he elects to be a detective: what might we deduce about his heart?
- Mycroft Holmes

piątek, 4 marca 2016

#5 Max Payne


Witam Was, moi niewidzialni (albo - cisi) czytelnicy w kolejnym odcinku z cyklu przypominam o tym co napisałem. Dzisiaj chciałem Was zabrać w przeszłość i podrzucić Wam linka do artykułu o wspaniałej grze nazywającej się "Max Payne". Zapraszam!

Miałem problem podczas pisania tego tekstu. Jak oddać moje uwielbienie dla tej marki? Jak zarazić swoim entuzjazmem czytelników? Spróbowałem, artykuł odniósł ponadprzeciętny sukces, chociaż daleko mu do szaleństwa porównywalnego z pojedynczymi moimi recenzjami. Jednakże na tle innych odcinków cyklu był całkiem przyzwoity. Jak mi poszło? Sprawdźcie sami o tutaj:

http://film.org.pl/a/gry/filmowe-gry-komputerowe-2-trylogia-maxa-paynea-2-70090/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...