Ulubiony cytat (motto?)


My brother has the brain of a scientist or a philosopher,
yet he elects to be a detective: what might we deduce about his heart?
- Mycroft Holmes

wtorek, 13 października 2015

Najciekawsze z Today #1 - "Historia łódzkiej ośmiornicy"

Niedawno podjąłem współpracę z www.today.pl . W związku z tym chciałbym Wam we wtorki i czwartki przedstawiać jeden artykuł, który szczególnie mi się spodobał i myślę, że warto byście na niego zerknęli. Zapraszam do zerknięcia w "czytaj więcej".

Artykuł śledczy o łódzkiej ośmiornicy, strasznie mnie wciągnął, mam nadzieję, że Was również zaciekawi:
Mafia to nie tylko Pruszków...

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Witam na blogu, uszanowanko :D
      Muszę przyznać, że nie był to pierwszy tekst który mi się spodobał, ale na pewno pierwszy z najnowszych.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...