Ulubiony cytat (motto?)


My brother has the brain of a scientist or a philosopher,
yet he elects to be a detective: what might we deduce about his heart?
- Mycroft Holmes

poniedziałek, 27 lipca 2015

Post wyjaśniający

Przepraszam, że zawiesiłem ten post tak w powietrzu, trochę głupio wyszło.
Napisałem dwie recenzje dla portalu ChAD - Centrum Informacyjne, można je przeczytać tutaj:
http://chorobaafektywnadwubiegunowa.pl/index.php/dla-glodnych-wiedzy/recenzje-o-chad
Poza tym, mimo wakacji, ostatnie kilkanaście dni było bardzo intensywne (m.in. kolejne wesele) i ogólnie rzecz biorąc nie było kiedy usiąść do pisania, niestety.
Mimo wszystko obiecuje już w ten weekend poprawę, postaram się sprawić by czas był z gumy.
Pooozdrawiam!

2 komentarze:

  1. Zaniepokojonam. Bug czy coś się stało?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, post mi gdzieś przepadł i opublikował się puściutki, dziękuje za komentarz, dzięki temu się zorientowałem i już treść zapełniłem :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...