Ulubiony cytat (motto?)


My brother has the brain of a scientist or a philosopher,
yet he elects to be a detective: what might we deduce about his heart?
- Mycroft Holmes

piątek, 20 lutego 2015

Powrót?


Pewne rzeczy są jak narkotyki. Do swoich narkotyków mógłbym zaliczyć, w kolejności przypadkowej, książki, kobiety, hazard, filozofię, filmy... czy też pisanie bloga. A szerzej - istnienie w Internecie. Zapraszam do przeczytania tej krótkiej notki i ewentualnego komentarza.

Od jakiegoś czasu zastanawiałem się nad powrotem do pisania, brakowało mi jakiegoś wypełniacza czasu, gdyż jedną z zasad dobrego planowania o jakiej gdzieś przeczytałem było to, żeby mieć umiarkowanie mocno wypełniony dzień. Staram się tą zasadę stosować. Niestety, myślę, że będąc blogerem, a więc pamiętnikarzem, jestem także artystą, a artysta nie może się obejść bez publiczności. Także tutaj pojawiacie się Wy, moi drodzy czytelnicy. Czy ktoś jeszcze tu zagląda? A może inaczej - czy jeśli ten post powisi do końca Lutego lub z 2-3 tygodnie to ktoś wejdzie i się nad nim pochyli? Przeprowadzę taki mały eksperyment, nie reklamując nigdzie tego posta, a tylko go tak zostawiając. Napiszcie proszę w komentarzach co byście chcieli zobaczyć na blogu, nie mogę się doczekać by przeczytać Wasze komentarze!

5 komentarzy:

  1. Podziwiam, że masz motywację do pisania na blogu, to jak puszczanie bąków w stadzie świn z nadzieją, że docenią twój zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy ja wiem...? Mam generalnie za wysokie zdanie o ludziach w Internecie, aczkolwiek widzę jak się zmienia społeczność (im więcej ludzi ma dostęp do Internetu), poziom hejtu rośnie, w porównaniu np. sprzed 8-10 lat, ale jestem dobrej myśli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odkąd jestem EMO i udzielam się w Internecie też spotkałam się z falą niezasłużonej krytyki... ale nie poddaję się i wytrwale dążę do ekspresji swojej Sztuki i wrażliwości...

    OdpowiedzUsuń
  4. Zuzanna Majewska12 maja 2015 05:50

    Ale supcio, że wróciłeś! Tęskniłam <3 mm nadzieję na dużo ciekawych notek w przyszłości!!!! Jak chcesz, mogę postawić Ci powitalnego tarota! XD
    Zuzi xoxoxo

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...